کامل حمام یکی از درمان از راه طبیعی به درمان نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کامل حمام یکی از درمان از راه طبیعی به درمان نارسایی کلیه

تابع اصلی از کامل حمام درمانی است برای تخلیه پاتوژن سمی در کانالهای انرژی و احشایی، آن را یک نوع روش طبیعی برای درمان نارسایی کلیه است. توسط تخلیه سموم از طریق عرق و ادرار، می تواند کمک به کاهش سطح کراتینین بالا و محافظت از کلیه ها از آسیب بیشتر.

کسانی که داروهای ما در کامل حمام درمانی استفاده می شود توسط کارشناسان ما پس از سالها تحقیق انتخاب شده، با افزایش حجم عرق و ادرار، کسانی که مواد تشکیل دهنده فعال در آنها را به قطعات ضایعه دریافت و تخلیه سموم در بدن با پوست، آن است که درست مثل پا حمام درمانی یکی دیگر از درمان های منحصر به فرد از بیمارستان ما.

جهت استفاده:

حمام در 5000 میلی لیتر عصاره با درجه حرارت مطلوب، 35 ℃ -40 ℃ مطلوب است. معمولا، حمام غوطه وری به مدت 40-90 دقیقه. درجه حرارت و حمام هم می تواند با توجه به افراد مختلف تنظیم شده است. با علاوه بر این از ماساژ acupoints، اثرات درمانی بهتر خواهد شد.

هفت روز برای یک دوره کوتاه از درمان، 49 روز برای یک دوره طولانی درمان است.

اگر چه کامل حمام درمانی یک نوع روش درمان طبیعی است اما نه همه بیماران مناسب برای استفاده از آن می باشد. برای بیماران مبتلا به مشکلات فشار خون، آنها باید آن را تحت شرایط خاص است. به جز آن، نیز وجود دارد برخی از افراد خاص باید آن را مانند زن باردار اجتناب کنند.

حالا شما می دانید که کامل حمام درمانی یکی از راه های طبیعی برای درمان نارسایی کلیه است، می تواند کمک به درمان این بیماری بدون کلیه صدمه دیده است، بلکه برخی از تابوهای در آن وجود دارد. اگر شما میخواهید بدانید که اطلاعات بیشتر در مورد آن، شما می توانید پیام را ترک و یا به ما ایمیل. ایمیل ما: کلیه kidney-support@hotmail.com.





:: برچسب‌ها: کلیه درمان شکست، کامل حمام درمانی، نارسایی کلیه، راه های طبیعی برای درمان نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: